Azi 19-04-2024       Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orașului Târgu-Neamţ în ședinţă ordinară, pentru ziua de 25.04.2024, ora 14:00, desfasurata în sala de ședinţe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamţ     In atentia candidatilor la alegerile din anul 2024     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT4     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT3     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT2     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT1

Birou investitii

Compartiment investitii
Compartiment licitatii, fond locativ-contracte
Compartiment gospodarire comunala

Compartiment investitii
Camera nr.33 si 34
Persoane Sef serviciu ing. Sorin Durbaca
consilier ing. Merticaru Rafael Marilen Iulian
Date de contact Telefon: 0233 790 245
E-mail: [email protected]
Atributiile compartimentului:

  • Organizeaza si raspunde de receptia obietivelor de investitii, cu respectarea intocmai a prevederilor din proiect si respectarea legilor in vigoare;
  • Organizeaza si participa la ofertarile si licitatiile privitoare la obiectivele de investitii din cadrul Primariei, precum si a celorlalte unitati bugetare de pe raza orasului Tirgu Neamt;
  • Verifica lucrarile executate;
  • Asigura, din partea beneficiarului, parcursul executiei lucrarilor, controlul si verificarea fazelor intermediare, pentru ca in final, lucrarea sa corespunda contractului semnat de cele doua parti;
  • Cere oprirea, refacerea sau remedierea lucrarilor executate necorespunzator din punct de vedere a calitatii;
  • Urmareste acceptarea la plata numai a lucrarilor executate corespunzator calitativ si cantitativ, conform legilor si normativelor in vigoare;
  • Impreuna cu Compartimentul Buget -prognoze, intocmeste lista lucrarilor de investitii care urmeaza a fi continuate sau incepute, precum si dotarile si utilajele propuse a fi achizitionate;
  • Asigura obtinerea in termen a acordurilor si avizelor care, conform contractului incheiat, cad in sarcina beneficiarului;
  • Asigura in termen util studiile de fezabilitate si proiectele tehnice privitoare la obiectivele a caror desfasurare este aprobata prin lista de investitii;
  • Urmareste si avizeaza lucrarile real executate si a caror calitate este corespunzatoare;
  • Intocmirea de referate, materiale informative, raspusuri la adrese, situatii catre Consiliul Judetean, Prefectura sau alte institutii de stat;
  • Intocmirea formularelor catre Directia Judeteana de Statistica;
  • Asigura din timp studii de fezabilitate si proiecte tehnice pentru obiectivele de investitii programate, precizeaza tipul de instalatii si aparatura ce urmeaza a fi utilizata pentru tema de proiectare, urmand ca proiectantul sa aduca modificarii ulterioare in documentatie;
  • Participa impreuna cu unitatile de proiectare si de constructii la definitivarea graficelor de esalonare a investitiei inclusiv graficul de livrare a utilajelor pentru obiectivul de investitii functie de programele anuale;
  • Ia masuri pentru asigurarea in termen a admiterii la finantare a obiectivelor, prevazute in Programul de investitii;
  • Urmareste realizarea si punerea in functie, la termenele aprobate a investitiilor prevazute;
  • Urmareste realizarea programelor de montaj a utilajelor, astfel incat sa se previna crearea de stocuri de utilaje si sa se respecte inceperea probelor tehnologice;
  • Supravegheaza realizarea corecta a lucrarilor pe faze, in conformitate cu cu proiectele de executie si semnaleaza proiectantului abaterile constatate la proiect;
  • Urmareste acceptarea la plata numai a lucrarilor calitativ-corespunzatoare, conform normativelor in vigoare;
  • Urmareste si avizeaza lucrarile real executate si de calitate;
  • Aplica amenzi contraventionale pentru lucrari neaprobate si care degradeaza caile rutiere;
  • Colaboreaza cu centrele bugetere din subordinea Primariei in vederea intocmirii planurilor de reparatii;
  • colaboreaza cu toate compartimentele functionale si are relatii cu unitati economice si institutii in domeniu.
Compartiment licitatii, fond locativ-contracte
Camera nr.34
Persoane inspector ing. Daniela-Mihaela Cojocariu, insp. Aioanei Gabriela
Date de contact Telefon: 0233 790 245
E-mail: [email protected]
Atributiile compartimentului:

  • Intocmirea dosarelor precum si incheierea contractelor de vanzare-cumparare pentru apartamentele finantate conform Ordonantei Guvernului nr. 19/1994;
  • Intocmirea de anchete sociale pentru solicitantii de locuinte sociale si pentru cumparare conform Ordonantei Guvernului nr. 19/1994;
  • Intocmirea dosarelor precum si incheierea contractelor de inchiriere pentru apartamentele finantate de catre Agentia Nationala pentru Locuinte ;
  • Intocmirea de anchete sociale pentru solicitantii de locuinte sociale sau pentru tineri, destinate inchirierii, si pentru cumparare conform Ordonantei Guvernului nr. 19/1994;
  • Elaboreaza planul anual al achizitiilor publice;
  • Estimeaza valoarea contractului de achizitie publica si selecteaza pro-cedura aplicata pentru atribuirea acestuia (licitatie deschisa, licitatie restransa, negociere competitiva, negociere cu o singura sursa, cerere de oferta, concurs de solutii);
  • Transmite spre publicare in Monitrul Oficial al Romaniei anunturile de intentie, de participare si de atribuirea contractului de achizitie publica;
  • Transmite invitatiile de participare, comunicarile privind rezultatul apli-carii procedurii aplicate si raspunsurile la clarificarile solicitate de ofertanti;
  • Intocmeste documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei;
  • Aplica procedurile specifice pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectand principiile: libera concurenta, eficienta utilizarii fondurilor publice, transparenta, tratamentul egal si confidentialitatea;
  • Elaboreaza contractul de achizitie publica;
  • Intocmeste dosarul achizitiei publice pentru toate contractele atribuite;
  • Transmite rapoarte trimestriale privind contractele atribuite , catre serviciul prognoze-financiar contabil si compartimentul juridic-contencios.
  • Intretine relatii de ordin profesional cu serviciile din cadrul Primariei ;
  • Primeste, verifica, analizeaza, incadreaza si intocmeste raspunsurile la cererile de locuinte depuse de catre cetatenii orasului , avand situatii locative ce necesita un spatiu de locuit sau extinderea celui existent;
  • Calculeaza punctajele fiecarei cereri, diferentiat, in functie de situatia sociala si cea locativa prezentata de catre solicitant, pe baza unor criterii aprobate de Consiliul local;
  • Intocmeste listele de prioritati, pe categorii de locuinte (sociale, cu chirie pentru tineri, in vederea contractarii sau cumpararii, s.a.), structurate pe numar de camere, functie de punctajul obtinut si le supune spre aprobare, in fiecare an, Consiliului local;
  • Intocmeste referate si le supune ‘Comisiei sociale de repartizare a locuintelor’ in vederea aprobarii si emiterii repartitiilor pentru locuinte;
  • verifica pe teren sesizarile si reclamatiile cu privire la unele aspecte ce tin de spatiu locativ, in imobilele proprietate de stat si ia masuri corespunzatoare pentru stingerea litigiilor;
  • Intocmeste contractele de inchiriere pentru locuintele ce sunt in patrimoniul Primariei sau/si date in administrarea acesteia;
  • Urmareste derularea contractelor de inchiriere emise de Primaria orasului , (modificarea, transcrierea, calculul chiriei, supunerea spre aprobare a schimbului de locuinta sau a rezilierii contractului, s.a.);
Compartiment gospodarire comunala
Camera nr.33
Persoane referent de specialitate Maria Loghin
Date de contact Telefon: 0233 790 245
E-mail: [email protected]
Atributiile compartimentului:

  • Indruma si sprijina asociatiile de locatari prin consilierea proprietarilor apartamentelor de bloc si spatiilor cu alta destinatie decat cea de locuinta in scopul infiintarii asociatiilor de proprietari, in conditiile legii;
  • Indruma si sprijina asociatia de proprietari pentru indeplinirea de catre acestea a obligatiilor ce le revin pentru intretinerea si repararea constructiilor si instalatiilor din condominiu;
  • Intocmeste si distribuie materiale informative de interes pentru asociatia de proprietari prin care sa contribuie la buna desfasurare a acestora;
  • In situatia in care comitetul executiv al asociatiei de proprietari si presedintele acesteia nu isi indeplinesc obligatiile legale ce le revin potrivit prevederilor legale si statutului, consiliile locale, prin acest compartiment de specialitate, organizeaza cu sprijinul unui comitet de initiativa din cadrul asociatiei de proprietari o adunare generala care va dezbate probleme ivite in activitatea asociatiei de proprietari si, daca este cazul, organizeaza chiar noi alegeri:
  • Primeste, inregistreaza si intocmeste raspunsuri in scris la sesizarile si cererile cetatenilor pe teme specifice date in competenta;
  • Un angajat din cadrul serviciului, membru in comisia de atestare a administratorilor de imobile constituita la nivelul Consiliului Local, participa in mod direct la examinarile administratorilor, in vederea atestarii;
  • Verifica pe teren situatiile deosebite semnalate de catre membrii asociatiilor de proprietari, constata si aplica contraventii specifice, date in competenta si intocmeste procesele verbale de constatare si/sau de contraventie;
  • Participa la receptii provizorii si definitive;
  • Elaboreaza avize pentru autorizatiile de bransamente, racorduri si investitii;
  • Intervine pentru remedierea avariilor in reteaua de furnizare a agentului termic (conducte sparte), aplicand sanctiuni contraventionale, cind este cazul;
  • Intervine, in urma sesizarii locatarilor, pentru remedierea deficientelor privind furnizarea apei potabile;
  • Intervine pentru remedierea avariilor din reteaua de apa potabila; aplica sanctiuni contraventionale cand este cazul.
  • Redacteaza si transmite raspunsuri scrise petentilor urmare sesizarilor;
  • Stabileste impreuna cu compartimentul Investitii Programul de modernizare strazi, introducere canalizare si apa;
  • Intocmeste referate de specialitate si colaboreaza cu compartimentul juridic – Contencios in vederea elaborarii proiectelor de dispozitii ale Primarului si de hotarari ale Consiliului Local al, specifice activitatii serviciului.
  • Colaborarea cu centrele bugetare si cu unitatile scolare din subordine pentru solutionarea problemelor acestora in vederea bunei desfasurari a activitatilor instructiv educative : dotari,lucrari de reparatii, asigurarea necesarului de materiale pentru o serie de lucrari,centralizarea necesarului de materiale,lucrari pentru anul urmator etc.
Sari la conținut