Azi 16-04-2024       In atentia candidatilor la alegerile din anul 2024     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT4     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT3     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT2     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT1     Anunt privind campania de colectare a deseurilor voluminoase – 18,19,20 aprilie 2024

Compartiment audit intern

Camera nr.29
Persoane auditor Elena Deaconu
auditor Rapanu Daniela Nicoleta
Date de contact Telefon: 0233 790 245, int.129
E-mail: [email protected]
Atributiile compartimentului:

  • Elaboreaza norme metodologice proprii specifice activitatii Primariei, analizate si avizate de UCAAPI;
  • Elaboreaza proiectul planului anual de audit public intern pe care-l supune aprobarii Primarului ;
  • Efectueaza activitati de audit public intern pentru a evalua daca sistemele de management financiar si control al Primariei sunt transparente si sunt conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienta si eficacitate;
  • Informeaza UCAAPI despre recomandarile neinsusite de conducatorul entitatii publice auditate, precum si despre consecintele acestora;
  • Raporteaza periodic, atat Primarului cat si UCAAPI asupra constatarilor, concluziilor si recomandarilor rezultate din activitatile sale de audit;
  • Elaboreaza raportul anual al activitatii de audit public intern (care cuprinde principalele constatari, concluzii si recomandari rezultate din activitatea de audit, progresele inregistrate prin implementarea recomandarilor, eventualele prejudicii/iregularitati constatate in timpul misiunilor de audit public intern, precum si informatiile referitoare la pregatirea profesionala), il supune analizei si aprobarii Primarului dupa care il transmite la structura teritoriala U.C.A.A.P.I., pana la data de 15 ianuarie;
  • In cazul identificarii unor iregularitati sau posibile prejudicii, raporteaza Primarului
  • Auditeaza cel putin o data la trei ani, fara a se limita la aceasta, urmatoarele: angajamentele legale si bugetare din care deriva direct sau indirect obligatii de plata inclusiv din fondurile comunitare; platile asumate prin angajamentele legale si bugetare inclusiv din fondurile comunitare; vanzarea, gajarea, concesionarea sau inchirierea de bunuri din domeniul public/privat al statului sau cele aflate in administrarea Primariei si Consiliului Local al orasului Tirgu Neamt ; constituirea veniturilor publice, respectiv modul de autorizare si de stabilire a titlurilor de creanta, precum si a facilitatilor acordate la incasarea acestora; alocarea creditelor bugetare; sistemul contabil si fiabilitatea acestora; sistemul de luare a deciziilor; sistemele de conducere si control, precum si riscurile asociate unor astfel de sisteme; sistemele informatice.
  • Elaboreaza planul de control intern pe care il supune spre aprobare Primarului
  • Colaboreaza cu Compartimentul juridic pentru solutionarea problemelor
  • La solicitarea primarului rezolva sesizari, relamatii, efectueaza verificari ale patrimoniului primariei si al institutiilor de interes public local subordonate consiliului local
  • Verifica si stabileste prejudiciile, iregularitatile identificate
  • Face demersurile necesare catre organele abilitate pentru recuperarea acestor prejudicii
  • Indeplineste orice alte dispozitii ale Primarului;
Sari la conținut