Azi 25-04-2024       Anunt – Evaluare finala – Manager Casa Culturii „Ion Creanga” Targu-Neamt     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orașului Târgu-Neamţ în ședinţă ordinară, pentru ziua de 25.04.2024, ora 14:00, desfasurata în sala de ședinţe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamţ     In atentia candidatilor la alegerile din anul 2024     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT4     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT3     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT2

Directia venituri-impozite si taxe

Parter/Birou nr. 9
Persoane Gabriel Curca – director executiv,
Mihaela Vasiliu – sef serviciu.
Date de contact Telefon: 0233/790245 int. 109 sau 0233/790250
E-mail: [email protected], vasiliu.mihaelaprimariatgneamt.ro

Parter/Birou nr. 10
Persoane Ionut Andrusca – inspector,
Lacramioara Danila – inspector,
Emilia Vintea – inspector,
Catalin Vintea – referent de specialitate.
Date de contact Telefon: 0233/790245, int. 110
E-mail: [email protected]

Parter/Birou nr. 6
Persoane Lacramioara Ailenei – inspector,
Simona Antochi – inspector,
Alina Cosofret – inspector,
Niculina Padurariu – inspector.
Date de contact Telefon: 0233/790245, int. 106
E-mail: [email protected]

Parter/Birou nr. 7
Persoane Daniela Curca – referent,
Adelina Atomei – referent,
Elena Vasiliu – inspector.
Date de contact Telefon: 0233/790245, int. 107
E-mail: [email protected]

Parter/Birou nr. 3
Persoane Elena Grumazescu – inspector,
Constantin Mariut – executor fiscal,
Iulian Petrariu – executor fiscal.
Date de contact Telefon: 0233/790245, int. 212
E-mail: [email protected]

Directia venituri-impozite si taxe este situata in cladirea Primariei orasului Tirgu Neamt din strada Stefan cel Mare, nr. 62, camerele 3, 6, 7, 9 si 10 .

Daca doriti sa luati legatura cu noi ne puteti contacta la:

  • Sediu de luni pana joi intre orele 8 – 16 si vineri intre 8 – 14;
  • Telefon: 0233/790250;
  • Fax: 0233/790508.

De asemenea, ne mai puteti contacta prin e-mail:

Atributii principale:

  • Participa la fundamentarea bugetului la partea de venituri;
  • Organizeaza si asigura drepturile de acces la diferite nivele pentru aplicatia de impozite si taxe locale;
  • Organizeaza,indruma si urmareste: primirea, verificarea, operarea in baza de date si arhivarea declaratiilor de impunere pentru impozite si taxe locale;
  • Raspunde de intocmirea si realizarea programului de control fiscal privind impozitele si taxele locale;
  • Propune in conditiile legii masuri pentru solutionarea obiectiunilor si contestatiilor impotriva actelor de control si de impunere,care au ca obiect constatarea si stabilirea impozitelor si taxelor locale, a accesoriilor acestora,intocmite de organele de specialitate din cadrul serviciului;
  • Organizeaza activitatea de eliberare a certificatelor fiscale privind impozitele si taxele locale;
  • Analizeaza dupa fiecare termen de plata , pe baza evidentei analitice, lista debitorilor persoane fizice si juridice, care inregistreaza restante la plata impozitelor si taxelor locale si incepe procedura de recuperare a creantelor bugetare in conformitate cu prevederile legale;
  • Verifica si avizeaza efectuarea compensarilor si restituirilor de impozite si taxe;
  • Verifica si analizeaza dosarele depuse de contribuabili persoane fizice si juridice conform legislatiei in vigoare, prin care se solicita acordarea unor inlesniri la plata impozitelor si taxelor locale si intocmeste raportul de specialitate pe care il inainteaza spre aprobare Consiliului Local;
  • Stabileste si aplica masurile ce se impun pentru initierea unor actiuni referitoare la respectarea disciplinei financiare, descoperirea, impunerea si atragerea de venituri suplimentare la bugetul local, inclusiv prin masuri de executare silita a unitatilor si persoanelor care nu-si achita in termen obligatiile fiscale ;
  • Organizeaza arhivarea si pastrarea dosarelor fiscale si celorlalte documente referitoare la depunerea si incasarea debitelor;
  • Certifica prezenta la serviciu a personalului si ia masuri pentru intocmirea evaluarilor si obiectivelor anuale, a fiselor de post ale salariatilor din subordine, propune calificativul conform prevederilor legale si aplicarea masurilor disciplinare in cazul nerespectarii obligatiilor de serviciu;
  • Colaboreaza cu celelalte compartimente ale Primariei, cu societatile bancare si cu alte institutii, in vederea incasarii impozitelor si taxelor locale datorate de contribuabilii persoane juridice;
  • Transmite Compartimentului executare silita, debitorii care nu isi platesc de bunavoie obligatiile datorate bugetului local, intocmind pentru aceasta documentele necesare, conform actelor normative in vigoare;
  • Intocmeste si inainteaza pana la data de 10 a fiecarei luni Compartimentului evidenta veniturilor-lista de solduri;
  • Aduce la cunostinta conducerii si informeaza organele abilitate ori de cate ori constata fapte care constituie infractiuni conform prevederilor legale;
  • Indeplineste orice alte atributii rezultate din HCL si dispozitiile Primarului.
Sari la conținut