Azi 19-10-2017       Anunt – Dezbatere publica – Proiect de Hotărâre privind aprobarea tarifelor de închiriere/concesiune teren/spații și a taxei aviz de spargere străzi, aparținând domeniului public și privat al orașului Tîrgu Neamț pentru anul 2018     Anunț – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea inchirierii unui spatiu in suprafata totala de 32,43 mp, aflat in incinta Colegiului National “Stefan cel Mare – Corp C Cladire C3”     Anunț – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea inchirierii unui teren in suprafata totala de 36 mp, apartinand domeniului privat al orasului Tirgu Neamt, aflat pe strada Cuza Voda, f.n (colt cu Bl.E3), orasul Tirgu Neamt, jud.Neamt     Anunț – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea concesionării terenului in suprafata totală de 140 mp , situat pe Aleea Cetatii ( parcarea de la baza Cetatii Neamtului), apartinand domeniului public al orasului Tirgu Neamt     Decizia etapei de încadrare – Proiect construire infrastructură de agrement     13 octombrie – Ziua Internaţională pentru Reducerea Riscului Dezastrelor – Exerciţiu de alarmare 13 octombrie 2017, începând cu ora 09,45 prin introducerea semnalului „Alarmă la dezastre”

Atributii

Secretarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
(In conformitate cu LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 a administratiei publice locale*) – Republicata)
Art. 117. Secretarul unitatii administrativ-teritoriale indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:

  1. avizeaza, pentru legalitate, dispozitiile primarului si ale presedintelui consiliului judetean, hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  2. participa la sedintele consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  3. asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar, respectiv consiliul judetean si presedintele acestuia, precum si intre acestia si prefect;
  4. organizeaza arhiva si evidenta statistica a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului, respectiv a hotararilor consiliului judetean si a dispozitiilor presedintelui consiliului judetean;
  5. asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a), in conditiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. asigura procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, intocmeste procesul-verbal al sedintelor consiliului local, respectiv ale consiliului judetean, si redacteaza hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  7. pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si comisiilor de specialitate ale acestuia;
  8. alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date de consiliul local, de primar, de consiliul judetean sau de presedintele consiliului judetean, dupa caz.

Pentru audiente la secretarul orasului puteti :

  • sa veniti la sediul primariei, din str. Stefan cel Mare, nr. 62 Tg. Neamt, in perioada de audienta a secretarului si anume luni de la 13.00-15.00 si miercuri de la 11.00-16.00
  • trimite un e-mail, in care sa specificati numele, prenumele, date de contact si pe scurt problema pentru care solicitati audienta, la secretar@primariatgneamt.ro
  • sa sunati, pentru programare, la numarul de telefon 0233/790245