Azi 23-02-2018       Anunț – implementare proiect „Startup Activator” în perioada ianuarie 2018 – ianuarie 2021, finanțat prin Proiectul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020     ANUNT – Negociere directa scoaterea inchiriere teren in suprafata totala de 1 mp, destinat amplasarii unui totem publicitar, aflat pe B-dul Mihai Eminescu Bl.M9( vis – a vis de magazinul Stihl)     „CAZACII ZBURĂTORI” – 5 martie 2018, ora 19,00 – Casa Culturii „Ion Creangă”     DISPOZIȚIE privind convocarea Consiliului Local al orașului Tîrgu Neamț în ședință extraordinară pentru ziua de 16.02.2018, ora 14.00, în sala de ședințe a Consiliului local al orașului Tîrgu Neamț     Anunt – concurs promovare Casa Culturii, Centru de Informare si Promovare Turistica si Serviciul Administrativ Gospodaresc     Program manifestari – februarie 2018

Atributii

Secretarul indeplineste urmatoarele atributii principale:
(In conformitate cu LEGEA nr. 215 din 23 aprilie 2001 a administratiei publice locale*) – Republicata)
Art. 117. Secretarul unitatii administrativ-teritoriale indeplineste, in conditiile legii, urmatoarele atributii:

  1. avizeaza, pentru legalitate, dispozitiile primarului si ale presedintelui consiliului judetean, hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  2. participa la sedintele consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  3. asigura gestionarea procedurilor administrative privind relatia dintre consiliul local si primar, respectiv consiliul judetean si presedintele acestuia, precum si intre acestia si prefect;
  4. organizeaza arhiva si evidenta statistica a hotararilor consiliului local si a dispozitiilor primarului, respectiv a hotararilor consiliului judetean si a dispozitiilor presedintelui consiliului judetean;
  5. asigura transparenta si comunicarea catre autoritatile, institutiile publice si persoanele interesate a actelor prevazute la lit. a), in conditiile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
  6. asigura procedurile de convocare a consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si efectuarea lucrarilor de secretariat, comunica ordinea de zi, intocmeste procesul-verbal al sedintelor consiliului local, respectiv ale consiliului judetean, si redacteaza hotararile consiliului local, respectiv ale consiliului judetean;
  7. pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local, respectiv a consiliului judetean, si comisiilor de specialitate ale acestuia;
  8. alte atributii prevazute de lege sau insarcinari date de consiliul local, de primar, de consiliul judetean sau de presedintele consiliului judetean, dupa caz.

Pentru audiente la secretarul orasului puteti :

  • sa veniti la sediul primariei, din str. Stefan cel Mare, nr. 62 Tg. Neamt, in perioada de audienta a secretarului si anume luni de la 13.00-15.00 si miercuri de la 11.00-16.00
  • trimite un e-mail, in care sa specificati numele, prenumele, date de contact si pe scurt problema pentru care solicitati audienta, la secretar@primariatgneamt.ro
  • sa sunati, pentru programare, la numarul de telefon 0233/790245