Azi 21-10-2017       Anunt corp experti electorali     Bursa de idei la Tirgu Neamt     Dispoziție privind convocarea Consiliului Local al orașului Tîrgu Neamț în ședința de indata pentru ziua de 18.10.2017, ora 15.00, în sala de ședințe a Consiliului local al orașului Tîrgu Neamț     Anunt – Dezbatere publica – Proiect de Hotărâre privind aprobarea tarifelor de închiriere/concesiune teren/spații și a taxei aviz de spargere străzi, aparținând domeniului public și privat al orașului Tîrgu Neamț pentru anul 2018     Anunț – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea inchirierii unui spatiu in suprafata totala de 32,43 mp, aflat in incinta Colegiului National “Stefan cel Mare – Corp C Cladire C3”     Anunț – scoaterea la licitaţie publică deschisă în vederea inchirierii unui teren in suprafata totala de 36 mp, apartinand domeniului privat al orasului Tirgu Neamt, aflat pe strada Cuza Voda, f.n (colt cu Bl.E3), orasul Tirgu Neamt, jud.Neamt

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;