Azi 28-06-2024       Zilele Cetatii Neamt – Editia a XXIII-a, 29 iunie – 2 iulie 2024     Dispozitie privind convocarea C.L. al orașului Târgu-Neamţ în ședinţă ordinară, pentru ziua de 27.06.2024, ora 14:00, desfasurata în sala de ședințe a Consiliului local     ANUNT – Proiectul de hotărâre privind aprobarea înființării Serviciului de iluminat public al orașului Târgu-Neamț, Județul Neamț și a documentației pentru delegarea gestiunii Serviciului de iluminat public     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orașului Târgu-Neamţ în ședinţă extraordinară, convocată de îndată, pentru ziua de 19.06.2024, ora 14:30, desfasurata în incinta Casei Culturii „Ion Creangă” Târgu-Neamț și online prin intermediul aplicației ZOOM     Anunt privind implementarea proiectului „Dezvoltarea competențelor digitale de bază în cadrul bibliotecilor din județul Neamț”     Dispozitie privind interzicerea comercializării sau consumului de băuturi alcoolice pe o distanță de 500 metri în jurul localurilor tuturor secțiilor de votare , în data 09 iunie 2024

Serviciul administrativ gospodaresc

Persoane Sef serviciu Ignat Maria Cristina
Date de contact Telefon: 0233 790 245

Atributiile serviciului:

  • Asigura spatiile corespunzatoare pentru desfasurarea in conditii normale a activitatii personalului din toate compartimeltele Primariei;
  • Controleaza modul de folosire a bunurilor mobile si imobile;
  • Efectueaza impreuna cu Serviciul buget prognoze financiar contabil, inventarierea periodica, casarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
  • Asigura buna functionare a centralei termice, centralei telefonice, precum si a celorlalte achipamente tehnice;
  • Raspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor si rechizitelor de birou
  • Face propuneri privind reparatiile imobilelor din patrimoniu si a instalatiilor din dotare, urmarind executarea lor; participa la receptia finala;
  • Urmareste si controleaza modul de furnizare a energiei electrice si termice, a gazelor, a alimentarii cu apa, in functie de cota de consum normata;
  • Intocmeste si completeaza la zi evidenta mijloacelor mobile si immobile si a obiectelor de inventar;
  • Tine evidenta si asigura confectionarea, gestionarea si scoaterea din uz a stampilelor si a sigiliilor din Primarie impreuna cu Compartimentul Administratie locala Autoritate Tutelara.
  • Urmareste si asigura desfasurarea in bune conditii a activitatii de transport pentru mijlocele din dotare;
  • Organizeaza si asigura efectuarea curateniei in sediul Primariei;
  • Organizeaza si asigura accesul in Primarie a personalului propriu si a publicului;
  • Asigura dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru si de protectie a personalului de intretinere;
  • Urmareste si asigura modul de administrare fonduri pentru reparatii imobile si sanitare in cadrul Primariei ;
  • Asigura curieratul Primariei ;
Sari la conținut