Azi 26-04-2024       Anunt public privind decizia etapei de incadrare la proiectul – „Suplimentare debit de apa potabila pentru zona Nord Tg. Neamt (Aductiunea Preutesti- Tg. Neamt)”     Anunt – Evaluare finala – Manager Casa Culturii „Ion Creanga” Targu-Neamt     Dispozitie privind convocarea Consiliului Local al orașului Târgu-Neamţ în ședinţă ordinară, pentru ziua de 25.04.2024, ora 14:00, desfasurata în sala de ședinţe a Consiliului local al orașului Târgu-Neamţ     In atentia candidatilor la alegerile din anul 2024     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT4     Anunt privind scoaterea la licitatie publica deschisa in vederea inchirierii prin licitatie publica a pajistii OSOI – LOT3

Serviciul Comunicare si Relatii Publice

Componenta serviciului distribuit pe camere:

Camera 4 Compartiment Registratura, Relatii cu publicul, Arhiva inspector Cojocariu Maria
Camera 5 Compartiment relatii publice, relatii externe
Compartiment mass-media, turism si sport
Sef serviciu Rotaru-Popa Mihaela
Camera 17 Compartiment Registratura, Relatii cu publicul, Arhiva inspector Butnariu Daniela
Camera 26 Compartiment informatica inspector Aconstantinesei Constantin, inspector Apetrei Vasile
Camera 32 Compartiment transporturi inspector Cojocariu Nicolae Cezar
Persoana de contact Rotaru-Popa Mihaela
Date de contact Telefon : 0233/790245, int 105
E-mail : [email protected]

1. Compartiment Relatii Publice-Relatii Externe – atributii

  • Are rolul de a mentine o legatura directa si permanenta cu locuitorii orasului si cu problemele lor sociale din sfera de competenta a administratiei publice locale si asigura realizarea dreptului constitutional al cetateanului la petitionare.
  • Urmareste si rezolva in termen legal reclamatiile, sesizarile din partea unor cetateni care s-au adresat organelor centrale ale administratiei publice locale si Presedentiei Romaniei;
  • Asigura informarea publica directa a cetatenilor conform Legii 544/2001 ;
  • Intocmeste si redacteaza anual Raportul privind accesul la informatiile de interes public, conform legii 544/2001;
  • Colaborareaza cu celelalte servicii pentru obtinerea de informatii de interes public cerute de mass-media si cetateni;
  • Asigura indeplinirea prevederile Legii 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica;
  • Contribuie la promovarea imaginii institutiei si a zonei geografice pe plan intern si international prin pagina WEB, revista Primariei, comunicate de presa;
  • Contribuie la imbunatatirea relatiilor de conlucrare cu alte consilii, institutii, agentii, etc.;
  • Organizeaza si participa la actiuni de intrunire a cetatenilor cu reprezentantii Primariei si ai Consiliului Local in cadrul procesului de luare a deciziilor si pentru dezvoltarea unui dialog real;
  • Intocmeste rapoarte, statistici si situatii privind starea socio-economica a orasului Tirgu Neamt;
  • Formuleaza strategii de dezvoltare a localitatii;
  • Intocmeste si redacteaza anual Raportul Primarului orasului Tirgu Neamt;
  • Intretine relatiile cu partenerii din tara si strainatate (primariile oraselor infratite si cu institutii si organizatii din strainatate);
  • Colaboreaza cu structurile asociative ale oraselor (AOR si FALR) si Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est, in vederea accesarii si dezvoltarii de proiecte sau programe cu impact regional la nivel local;
  • Colaboreaza la organizarea de seminarii, conferinte, actiuni culturale si sportive;
  • Organizeaza si promoveaza manifestarile cultural-artistice desfasurate cu sprijinul sau sub egida Primariei;
  • Rezolva corespondenta in termenul prevazut de lege.

2. Compartiment Informatica – atributii

  • Coordoneaza studiul si analiza sistemelor informationale existente;
  • Formuleaza strategia integrata de dezvoltare a sistemului informatic, concepe si elaboreaza proiecte generale de dezvoltare a sistemului informatic in contextul dezvoltarii societatii informationale;
  • Contribuie la organizarea si derularea achizitiilor publice din domeniul tehnicii informatice;
  • Pregateste caietele de sarcini pentru achizitii de servicii, echipamente, software;
  • Face propuneri in privinta sistemelor de operare, produse software de baza necesare;
  • Contribuie la fundamentarea anuala si de perspectiva a investitiilor si a necesitatilor de instruire a functionarilor in domeniul IT;
  • Acorda asistenta tehnica de specialitate pentru asigurarea accesului cetatenilor la informatiile publice(centru de informare-documentare)si generalizarea treptata a schimbului de informatii bazat pe documente electronice;
  • Intretine si actualizeaza pagina WEB a institutiei;
  • Contribuie la promovarea imaginii institutiei si a zonei geografice pe plan intern si international prin pagina WEB, servicii electronice;
  • Contribuie la imbunatatirea relatiilor de conlucrare cu alte consilii, institutii, agentii, etc.prin asigurarea suportului tehnic pentru optimizarea schimbului de informatii;
  • Urmareste asigurarea compatibilitatii si interoperabilitatii sistemului informatic propriu cu sistemele informatice in exploatare si cu retele informationale de interes national sau local;
  • Administreaza si supravegheaza reteua de calculatoare a institutiei si legaturile cu retelele interconectate cu aceasta;
  • Creeaza si intretine conturile de utilizator;
  • Asigura masurile de securitate a retelei;
  • Instruieste si acorda asistenta tehnica utilizatorilor;
  • Efectueaza copii de siguranta a datelor pentru prevenirea pierderii datelor, pastreaza jurnale de evenimente; protejeaza reteua impotriva virusilor;
  • Deruleaza activitati de configurare a retelei pentru a se obtine performante maxime, modernizare, eventual, inlocuirea unor componente de retea, depanare, etc.

3. Compartiment Relatii mass-media, sport si turism – atributii

  • Strangerea, prelucrarea si analiza informatiilor de orice fel privind orasul Tirgu Neamt, stocarea si difuzarea lor la nivelul orasului prin orice mijloace de comunicare in masa;
  • Colaborarea cu celelalte servicii pentru obtinerea de informatii de interes public cerute de mass-media;
  • Stabilirea de contacte, colaborari si realizarea unei comunicari eficiente cu reprezentantii mass- media, in vederea reflectarii cat mai exacte a activitatii Primariei si a Consiliului Local si pentru a raspunde nevoii de informare publica;
  • Redactarea si transmiterea comunicatelor si stirilor de presa in topuri informative catre agentiile de presa, ziare, radiouri, televiziuni;
  • Organizarea de conferinte de presa;
  • Elaborarea zilnica a „Revistei Presei”;
  • Conceperea, editarea si difuzarea publicatiei lunare a Primariei Tirgu Neamt;
  • Sprijinirea organizatorica a actiunilor cultural-istorice, consacrate unor evenimente nationale si locale;
  • Participa la audiente cu publicul;
  • Rezolvarea corespondentei in termenul prevazut de lege.

4. Compartiment Registratura-Relatii cu publicul – atributii

  • Asigura legatura permanenta cu publicul;
  • Asigura informarea publica directa a cetatenilor conform Legii 544/2001;
  • Asigura primirea si inregistrarea sesizarilor cetatenilor, a solicitarilor, a reclamatiilor adresate Primariei si Consiliului Local; distribuirea acesteia catre compartimentele de specialitate, in vederea solutionarii in termenele legale, tinand astfel evidenta intrarilor si iesirilor de corespondenta la nivelul institutiei;
  • Urmareste circuitul corespondentei si prezinta periodic informari cu privire la stadiul rezolvarii acestora;
  • Preluarea comenzilor telefonice din exterior si din birouri si a faxurilor pe care le inainteaza spre inregistrare;
  • Asigura informarea cetatenilor cu privire la actele necesare eliberarii documentelor solicitate, precum si cu privire la programul de audiente si de lucru cu publicul;
  • Informeaza si indruma publicul, referitor la atributiile si competenta compartimentelor primariei, dand informatii primare pentru diverse solicitari;
  • Contribuie la promovarea imaginii institutiei in relatia cu cetatenii;
  • Afisarea diferitelor comunicari la avizierul Primariei;
  • Convocarea prin note telefonice a consilierilor pentru participarea la sedintele Consiliului Local si ale comisiilor de specialitate;
  • Executarea serviciului de expediere a corespondentei create la nivelul Primariei orasului Tirgu Neamt;
  • Arhivarea si inventarierea pe termene de pastrare, conform Nomenclatorului arhivistic a documentelor create la nivelul serviciului.
Sari la conținut